Ostravský klub ČMAPM slaví letos 10. výročí svého založení.O tom, jak naplňuje svou vizi – podporu žen v podnikání i osobním růstu,se dočtete v mimořádném multirozhovoru. Jedná se o stabilní organizaci fungujícív mezinárodním kontextu, v jejímž čele stojí od roku 2012 Renáta Valerie Nešporek.
Marie Stoklasová
JKL accounting a. s.
předsedkyně Kontrolního výboru ČMAPM, revizorka ostravského klubu
Dokáže ČMAPM podporovat rozvoj osobní značky podnikatelky? A jak?
ČMAPM podporuje ženy-podnikatelky snad ve všech oblastech podnikání. Každá žena má prostor představit sebe a svou značku a je úžasné, že opravdu funguje aktivní podpora od ostatních členek Asociace. K rozvoji osobní značky pomáhá možnost účastnit se na seminářích a dalším vzdělávání.
Pro mě je velmi významná možnost komunikace s ostatními podnikatelkami a sdílení pozitivních i negativních zkušeností z oblasti jejich podnikání.
Renáta Valerie Nešporek
NE/SPORek
Mediační a poradenská kancelář
1. viceprezidentka ČMAPM, předsedkyně ostravského klubu
Jaká je ideální členka Vašeho klubu?
Jako první mě napadla odpověď – je jako já. Když se zamyslím, tak to není možné, každá jsme originál a každá jsme jiná. Každopádně nás NĚCO spojuje. A to NĚCO je svoboda, chuť a schopnost dělat věci po svém, plnit si své sny a cíle, být sama sebou, vidět a využívat příležitosti... zkrátka měnit svět k lepšímu.
Ideální je vždy ošidný přívlastek a většinou se k němu pojí další – neexistující. Ale ok. Ideální členka je ta, která se v Klubu cítí dobře, má naši chemii, sdílí naše hodnoty a naplňuje vize Asociace.
A budu konkrétnější. Fotografie vedení klubu, kterou vidíte na této straně, ze sebe vyzařuje ženskou sílu a krásu, odvahu a sebevědomí. Přesně tyto charakteristiky jsou typické pro ostravský klub a takové jsme i my.
Hana Čmielová
STORYBEND, s.r.o.
místopředsedkyně ostravského klubu
Která část Vašeho podnikáníVás baví nejvíce?
Baví mě všechny oblasti podnikání, ve kterých působím. Dlouhodobě mají společného jmenovatele – práce s lidmi, práce pro lidi. Jsem takový pozorovatel, houba, která „nasává“ a velmi citlivě vnímá rozličné podněty ze svého okolí. Z toho se pak snažím se svými spolupracovníky vytvářet věci přesně na míru, originální, kreativní a mající smysl i význam. Tyto aspekty se přirozeně přenáší do mé práce v jednotlivých společnostech.