POSITIV Business & Style
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Má cesta k udržitelnosti

Viktor Krahulec před pěti lety ukončil své studium na 1st International School of Ostrava mezinárodní maturitou IB Diploma Programme, která ho katapultovala na univerzitu v britském Manchesteru. Roční pracovní stáž v hlavní produkční kanceláři H&M ve Stockholmu mu převrátila život naruby, a tak se ocitl se ve Freshlabels. 

Jak jste se dostal ke své vysněné pracovní pozici?

Pracuji jako nákupčí ve Freshlabels, předním českém online e-shopu zaměřujícím se na design, kvalitu a především udržitelnost. Má cesta do Freshlabels vedla přes studium na 1st International School of Ostrava a Manchester Fashion Institute, obor Fashion Business and Management. 

Jak se Vám to povedlo? 

1st International School of Ostrava mi dala především schopnost kritického myšlení a schopnost řešení problémů vlastní cestou. A taky mi dala sebevědomí k tomu, nebát se přemýšlet nad výzvami vlastním způsobem a věřit v proces, který vyhodnotím jako nejlepší. 1st International School of Ostrava je unikátní v tom, že studentům nepředává informace, ale nástroje k tomu, jak si je sám získat, roztřídit a aplikovat. Zároveň je to škola, která studentům dává prostor k individualitě, seberealizaci a hlavně k úspěchu. 

Tou Vaší seberealizací byl tedy Manchester Fashion Institute…

Ano, po  dokončení studia na mezinárodním gymnáziu jsem se rozhodl pokračovat směrem, který mi byl nejbližší a nastoupit na Manchester Fashion Institute, obor Fashion Business and Management. K nákupu jsem se ale opravdu dostal až skrze pracovní stáž v hlavní produkční kanceláři H&M ve Stockholmu, kde jsem nakupoval oblečení pro celý svět. I když mi stáž dala obrovské množství nových zkušeností a dovedností, to nejdůležitější, co jsem si z ní odnesl, je jasná představa o tom, co v životě chci, a hlavně co nechci dělat – přinášet do světa další a další oblečení vyrobené za špatných podmínek v obrovských množstvích. A tak jsem se ocitnul v Praze ve Freshlabels. Freshlabels je český e-shop zaměřující se na udržitelnost a kvalitu produktů, které nabízí.

Proč Freshlabels? Čím je tato společnost unikátní? 

Freshlabels je leaderem v udržitelnosti jak v Česku, tak i v celé Evropě, mající více než 70% portfolia složeného ze značek, které na základě vlastního dotazníku, vyvinutého ve spolupráci s Patagonia, hodnotí jako udržitelné. Udržitelnost pak aplikuje nejen do produktu, ale všech svých procesů. Příkladem je 92 % všech zásilek odeslaných v již použitých krabicích. Příkladná cesta k udržitelnosti, která musí začít vždy především u každého z nás.


Viktore, děkujeme Vám za rozhovor.


Text: Petra Helebrantová 

Foto: archiv Viktora Krahulce

Nepřehlédněte další vydání

© 2025 maxPositiv s.r.o.

Brandlova 1685/9

702 00 Ostrava

www.positiv.cz

positiv@maxpositiv.cz

+420 724 049 577, +420 602 578 735

Sending statistics … done (3610 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: easyReading

--==[ RUN ]==--

POSITIV Business & Style: theme set to 8895

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r10/appLogo-24.png

 r10/pubLogo-27.png

 p27/vth331123-1.jpg

 r10/appLogoa-24.png

 r10/vth500790-0.jpg

 r10/vth500793-0.jpg

 r10/vth500799-0.jpg

 r10/vth500808-0.jpg

 r10/vth500813-0.jpg

 r10/vth500821-0.jpg[p1]

 r10/vth500834-0.jpg[p1]

 r10/vth500839-0.jpg[p1]

 r10/vth500843-0.jpg[p1]

 p27/vth500778-1.jpg[p1]

 i6395/vth331958-1.jpg

 i6395/vth331959-1.jpg