REGION
Projekt
úspěšně
pokračuje
Cílem je přilákat turisty
Na výletníky, kteří mají namířeno do Ostravy, čeká zajímavý dárek. Tzv. OSTRAVACARD!!!
vznikla na přelomu jara a léta 2020 jako rychlá reakce na covidovou krizi, podpora domácího
cestovního ruchu a motivace pro delší pobyt ve městě. S kartou během svého pobytu
v Ostravě získají turisté řadu výhod u partnerů projektu, například slevu do vybraných
expozic Dolní oblasti Vítkovice, Landek Parku, zoo, DinoParku, do Galerie výtvarných umění
Ostrava, ale také do některých restaurací a kaváren. Více se o kartě rozpovídal
Mgr. Jiří Šimon, ředitel ostravských infocenter a destinačního managementu.
Pane Šimone, mohl byste ve stručnosti popsat,
k čemu OSTRAVACARD!!! slouží, jakým způsobem
funguje a kým je projekt financován?
Svým držitelům dává karta návod na to, jak si pobyt
v Ostravě užít, a pro partnery pak může být zajímavé
to, že osloví novou skupinu mimoostravských klientů.
Jedinou cestou, jak kartu získat, je totiž pobyt na min.
2 noci v jednom z partnerských hotelů. Samotný projekt a související marketingovou kampaň financuje Statutární město Ostrava.
Jak se stát partnerem?
Napište na e-mail info@ostravainfo.cz
a nabídněte držitelům karty atraktivní výhodu.
Účast v programu je zdarma.
Kolik partnerů je aktuálně do projektu zapojeno?
Kartu svým hostům aktuálně poskytuje 32 ubytovacích
zařízení v Ostravě a držitelé OSTRAVACARD!!! mohou čerpat nejrůznější výhody na 36 místech v městě
a okolí.
76 ǀ POSITIV 2/2022
Jak by se mohli noví potenciální partneři do projektu
zapojit a co takové zapojení obnáší?
Je to velmi jednoduché, stačí dát o sobě vědět třeba na
e-mail info@ostravainfo.cz a držitelům karty nabídnout
atraktivní výhodu. Účast v programu je jak pro ubytovatele, tak pro poskytovatele výhod zcela zdarma, očekáváme ale pomoc při společné propagaci projektu.
Je v rámci projektu počet partnerů nějak omezen?
Není, ale samozřejmě nám záleží především na
kvalitě služeb, které potenciální partneři poskytují,
a také na jejich praktické využitelnosti turisty a návštěvníky města.
OSTRAVACARD!!! neexistuje prvním rokem, jistě
máte spoustu zpětných vazeb... Sdělíte nám, co
z nabídek obvykle sklízí mezi návštěvníky největší
úspěch?
Podle očekávání návštěvníci města nejčastěji využívají
kartu při koupi vstupenek do zoo a Dolní oblasti, potěšila nás ale také čísla z Dinoparku, která svědčí o tom,
že kartu využívají rodiny s dětmi, což je pro nás velmi důležitá cílová skupina, a přejeme si, aby její podíl
mezi ubytovanými hosty dále rostl.
Pane Šimone, děkujeme Vám za rozhovor.