REGION

Projekt

úspěšně

pokračuje

Cílem je přilákat turisty

Na výletníky, kteří mají namířeno do Ostravy, čeká zajímavý dárek. Tzv. OSTRAVACARD!!!

vznikla na přelomu jara a léta 2020 jako rychlá reakce na covidovou krizi, podpora domácího

cestovního ruchu a motivace pro delší pobyt ve městě. S kartou během svého pobytu

v Ostravě získají turisté řadu výhod u partnerů projektu, například slevu do vybraných

expozic Dolní oblasti Vítkovice, Landek Parku, zoo, DinoParku, do Galerie výtvarných umění

Ostrava, ale také do některých restaurací a kaváren. Více se o kartě rozpovídal

Mgr. Jiří Šimon, ředitel ostravských infocenter a destinačního managementu.

Pane Šimone, mohl byste ve stručnosti popsat,

k čemu OSTRAVACARD!!! slouží, jakým způsobem

funguje a kým je projekt financován?

Svým držitelům dává karta návod na to, jak si pobyt

v Ostravě užít, a pro partnery pak může být zajímavé

to, že osloví novou skupinu mimoostravských klientů.

Jedinou cestou, jak kartu získat, je totiž pobyt na min.

2 noci v jednom z partnerských hotelů. Samotný projekt a související marketingovou kampaň financuje Statutární město Ostrava.

Jak se stát partnerem?

Napište na e-mail info@ostravainfo.cz

a nabídněte držitelům karty atraktivní výhodu.

Účast v programu je zdarma.

Kolik partnerů je aktuálně do projektu zapojeno?

Kartu svým hostům aktuálně poskytuje 32 ubytovacích

zařízení v Ostravě a držitelé OSTRAVACARD!!! mohou čerpat nejrůznější výhody na 36 místech v městě

a okolí.

76 ǀ POSITIV 2/2022

Jak by se mohli noví potenciální partneři do projektu

zapojit a co takové zapojení obnáší?

Je to velmi jednoduché, stačí dát o sobě vědět třeba na

e-mail info@ostravainfo.cz a držitelům karty nabídnout

atraktivní výhodu. Účast v programu je jak pro ubytovatele, tak pro poskytovatele výhod zcela zdarma, očekáváme ale pomoc při společné propagaci projektu.

Je v rámci projektu počet partnerů nějak omezen?

Není, ale samozřejmě nám záleží především na

kvalitě služeb, které potenciální partneři poskytují,

a také na jejich praktické využitelnosti turisty a návštěvníky města.

OSTRAVACARD!!! neexistuje prvním rokem, jistě

máte spoustu zpětných vazeb... Sdělíte nám, co

z nabídek obvykle sklízí mezi návštěvníky největší

úspěch?

Podle očekávání návštěvníci města nejčastěji využívají

kartu při koupi vstupenek do zoo a Dolní oblasti, potěšila nás ale také čísla z Dinoparku, která svědčí o tom,

že kartu využívají rodiny s dětmi, což je pro nás velmi důležitá cílová skupina, a přejeme si, aby její podíl

mezi ubytovanými hosty dále rostl.

Pane Šimone, děkujeme Vám za rozhovor.