STYL

Společnost TMR již dlouhodobě působí v oblasti turistiky. Co Vás vedlo ke vstupu na golfový trh?

Důvodů pro vstup do golfového segmentu bylo několik. Za prvé jde o rozšíření portfolia naší společnosti, která již před tím provozovala lyžařská střediska,

aquaparky, zábavní parky, hotely a restaurace. Golf

byl také ideální pro doplnění převážně zimní sezóny.

V neposlední řadě jistě přispěla skutečnost, že golf

má ještě velký potenciál růstu v České republice

i na Slovensku.

Jaká je dlouhodobá strategie TMR?

Naším záměrem je vytvořit golfovou síť napříč celou

Českou a Slovenskou republikou. Tak abychom měli

k dispozici golfové hřiště v každém regionu a také

průřez všemi druhy těchto zařízení. Cílový stav je někde mezi 15 až 20 resorty. Neustále jednáme s dalšími

areály a majitelům nabízíme, věřím, dobré podmínky

72 ǀ POSITIV 1/2020

pro dlouhodobé nájmy (20 let a více). Je to pro ně

možnost, jak získat stabilní příjem a zbavit se provozních starostí při zachování vlastnictví majetku.

V rámci TMR fungují programy MICE a GoPass.

K čemu slouží a jak fungují?

Ano, GoPass je asi největší program fungující napříč

všemi provozy TMR. Je zaměřený na individuální klienty a zjednodušeně se jedná o zákaznický program

včetně vlastního eshopu. Hlavní výhodou je, že benefity může zákazník čerpat na našich golfových resortech, v našich lyžařských střediscích, aquaparcích,

hotelech i restauracích. To platí napříč všemi státy,

kde TMR působí (Česká republika, Slovensko, Polsko

a Rakousko).

Pokud jde o MICE, tak tomu se samozřejmě věnujeme

také intenzivně. Hlavně z toho titulu, že TMR provozuje 16 hotelů, tak firemní akce (semináře, kongresy,