STYL
Společnost TMR již dlouhodobě působí v oblasti turistiky. Co Vás vedlo ke vstupu na golfový trh?
Důvodů pro vstup do golfového segmentu bylo několik. Za prvé jde o rozšíření portfolia naší společnosti, která již před tím provozovala lyžařská střediska,
aquaparky, zábavní parky, hotely a restaurace. Golf
byl také ideální pro doplnění převážně zimní sezóny.
V neposlední řadě jistě přispěla skutečnost, že golf
má ještě velký potenciál růstu v České republice
i na Slovensku.
Jaká je dlouhodobá strategie TMR?
Naším záměrem je vytvořit golfovou síť napříč celou
Českou a Slovenskou republikou. Tak abychom měli
k dispozici golfové hřiště v každém regionu a také
průřez všemi druhy těchto zařízení. Cílový stav je někde mezi 15 až 20 resorty. Neustále jednáme s dalšími
areály a majitelům nabízíme, věřím, dobré podmínky
72 ǀ POSITIV 1/2020
pro dlouhodobé nájmy (20 let a více). Je to pro ně
možnost, jak získat stabilní příjem a zbavit se provozních starostí při zachování vlastnictví majetku.
V rámci TMR fungují programy MICE a GoPass.
K čemu slouží a jak fungují?
Ano, GoPass je asi největší program fungující napříč
všemi provozy TMR. Je zaměřený na individuální klienty a zjednodušeně se jedná o zákaznický program
včetně vlastního eshopu. Hlavní výhodou je, že benefity může zákazník čerpat na našich golfových resortech, v našich lyžařských střediscích, aquaparcích,
hotelech i restauracích. To platí napříč všemi státy,
kde TMR působí (Česká republika, Slovensko, Polsko
a Rakousko).
Pokud jde o MICE, tak tomu se samozřejmě věnujeme
také intenzivně. Hlavně z toho titulu, že TMR provozuje 16 hotelů, tak firemní akce (semináře, kongresy,