obráběcích center pro dokončování produktů, včetně
povrchových úprav a nátěrů.
Z pohledu trhu jsme stále zaměření na nejvíce rostoucí teritoria – Anglie, Skandinávie, Itálie a Čína. Chceme
také zvyšovat podíl prodejů inovativních výrobků. Jedná
se o BONAXLE®, což je náprava, která vydrží celý životní cyklus vlaku, dále BONASILENCE®, řada tlumičů hluku kol primárně pro MHD, ale i rychlovlaky či vagony,
BONASTAR®, vylepšené jakosti oceli prodlužující životnost kol a obručí, a snižující tak náklady životního cyklu
(LCC) celého dvojkolí, BONACOAT®, rodina nátěrů se
spolehlivější ochranou náprav.
Inspirují Vás osobně v něčem Němci? V čem jsou
odlišní od nás Čechů v profesním, ale třeba i osobním
životě?
Jsou dvě věci, které jsou pro mě inspirativní. Jedna je
jejich preciznost, snaha každý proces rozkrýt a popsat
dopodrobna. Druhá věc je respekt k dodržování pravidel. Na druhou stranu jsou i určitá negativa, hlavně malá
ochota k improvizaci a rigidita, s čímž musíme při jednání s Němci a německými firmami počítat.
Pane Weimanne, děkujeme Vám za rozhovor.
Text:
Ing. Jitka Štefková
Foto:
BONATRANS
GROUP a.s.
POSITIV 4/2021 ǀ 61