obráběcích center pro dokončování produktů, včetně

povrchových úprav a nátěrů.

Z pohledu trhu jsme stále zaměření na nejvíce rostoucí teritoria – Anglie, Skandinávie, Itálie a Čína. Chceme

také zvyšovat podíl prodejů inovativních výrobků. Jedná

se o BONAXLE®, což je náprava, která vydrží celý životní cyklus vlaku, dále BONASILENCE®, řada tlumičů hluku kol primárně pro MHD, ale i rychlovlaky či vagony,

BONASTAR®, vylepšené jakosti oceli prodlužující životnost kol a obručí, a snižující tak náklady životního cyklu

(LCC) celého dvojkolí, BONACOAT®, rodina nátěrů se

spolehlivější ochranou náprav.

Inspirují Vás osobně v něčem Němci? V čem jsou

odlišní od nás Čechů v profesním, ale třeba i osobním

životě?

Jsou dvě věci, které jsou pro mě inspirativní. Jedna je

jejich preciznost, snaha každý proces rozkrýt a popsat

dopodrobna. Druhá věc je respekt k dodržování pravidel. Na druhou stranu jsou i určitá negativa, hlavně malá

ochota k improvizaci a rigidita, s čímž musíme při jednání s Němci a německými firmami počítat.

Pane Weimanne, děkujeme Vám za rozhovor.

Text:

Ing. Jitka Štefková

Foto:

BONATRANS

GROUP a.s.

POSITIV 4/2021 ǀ 61