BUSINESS

Ideální místo pro firemní akce

Grandhotel Tatra**** je nadstandardní hotelový komplex, který nabízí vynikající prostory pro zorganizování široké škály firemních eventů pro Vás, Vaše zaměstnance, dodavatelé a obchodní partnery.

Dokonalá poloha hotelu v údolí Velkých Karlovic zaručuje

možnost využití vnitřních prostor, ale i venkovního areálu

hotelu v objetí přírody. Konferenční místnost s nejmodernější audiovizuální technikou, denním světlem s jedinečným výhledem a privátní terasou přímo z konferenční místnosti disponuje kapacitou až 100 hostů.

Účastníci konferencie boli z rôznych sektorov a zacielená bola

na generálnych riaditeľov, HR riaditeľov, líniových manažérov,

HR manažérov a špecialistov.

Konferencia naplnila naše očakávania, čo sa prejavilo aj vo

feedbackoch, ktoré sme získali od účastníkov po ukončení

dvojdňovej akcie.

V Grandhotelu Tatra dále najdete:

• Valašský salonek s  tradiční výzdobou a  kapacitou

50 hostů

• Lobby bar pro večerní posezení či malé firemní porady

• příjemně a  elegantně zařízenou restauraci s  rozsáhlou

venkovní terasou

• wellness zónu: 4 druhy saun, krytý bazén, relaxační místnost, vířivky, wellness bar

• ubytovací kapacitu 91 pevných lůžek a 19 přistýlek

• plně klimatizované prostory

Podle jakých kritérií si vybíráte místa na pořádání konferencí?

Miesta si vyberáme hlavne podľa oblasti. Tým, že cieľom našej

HR asociácie je spájať HR komunitu naprieč celým Slovenskom a od roku 2018 už aj Českou republikou, vyberáme si

miesta tak, aby každý mal možnosť bezproblémovo sa dostať

na dané miesto. Ako ďalšie kritérium je veľkosť hotela ako

ubytovacie možnosti, reštaurácia a v neposlednom rade konferenčné priestory a či disponuje daný hotel menšími zasadačkami. Naši účastníci veľmi oceňujú možnosti wellness centra,

čiže toto je jedným z kritérií, čím musí hotel disponovať. 

Redakce našeho magazínu vyhledala zástupce společností

a firem, které mají osobní zkušenost s pořádáním firemní akce v Grandhotelu Tatra. Nezávisle jsme jim položili

otázky ohledně jejich spokojenosti a zeptali jsme se, čím

je podle nich hotel vyjímečný. Názor společnosti HRcoom

Vám nyní přinášíme v magazínu.

Co rozhodlo o konečném výběru Grandhotelul Tatra ve Velkých Karlovicích?

V prvom rade to bolo krásne prostredie Veľkých Karlovic a poloha hotela. Hotel spĺňal všetky kritériá, ktoré sme si vopred stanovili.

Jakou akci jste pořádali v Grandhotelu Tatra?

V dňoch 8. a 9. novembra 2018 sme organizovali v nádhernom prostredí Velkých Karlovic a jedinečného hotela Grandhotel Tatra  konferenciu s názvom „Česko

-slovenský Chopok v Beskydech“, kde sme riešili témy, ktoré spájajú manažérov zo Slovenska aj Čiech:

• Budúcnosť vo svetle digitalizácie, kreativity a inovácií

• Engagement

• Leadership and trust

• Budúcnosť českého a slovenského pracovného trhu

46 ǀ POSITIV 3/2019

Jaké jste měli zkušenosti s pořádáním konference v tomto

hotelu?

Skúsenosti sme mali výborné. Celá komunikácia ešte pred konaním podujatia prebiehala bezproblémovo a aj počas samotného podujatia sme boli veľmi spokojní. Hlavne chválime personál hotela, ktorý nám vo všetkom vychádzal v ústrety. Taktiež

čo sa týka cateringu, všetko bolo na veľmi vysokej úrovni.

Čím je hotel podle vás vyjímečný?

Pre nás bol hotel výnimočný atmosférou, ktorá v hoteli prevládala a krásnym prostredím.

Děkujeme za rozhovor. Redakce magazínu.